Adatkezelési Tájékoztató

ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ

Szerviz szolgáltatáshoz, és alkatrész kereskedelemhez kapcsolódó személyes adatok kezeléséről
A szabályzat hatályos 2023.01.19-től.
A D&T-Car Servicez Kft. a személyes adatok kezelését a vonatkozó jogszabályok, így elsősorban az információs önrendelkezési
jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.), valamint az Európai Parlament és a tanács (EU)
természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad
áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről szóló 2016/679. számú rendelete (általános
adatvédelmi rendelet) tiszteletben tartása mellett végzi.
Az általános adatvédelmi rendelet előírásainak eleget téve, ezúton tájékoztatjuk az Ön személyes adatainak kezeléséről:

  1. Az adatkezelő
    Az adatkezelő neve: D&T-Car Service Kft.
    Az adatkezelő címe: 7623 Pécs Megyeri út 4.
    Az adatkezelő elérhetőségei: E-mail: info@dtcarservice.hu
    Telefon: +36 30 121 3507
    Honlap: http://dtcarservice.hu

Adatvédelmi felelős neve: Dobi László

  1. Az adatkezelés részletei
    A kezelt adatok köre, az adatkezelés célja és jogalapja:
    2/a. – Szerviz szolgáltatáshoz kapcsolódó általános adatkezelés
    Ügyfél vagy a nevében eljáró személy adatai: neve, lakcíme, e-mail címe, telefonszáma, a gépjármű alvázszáma, típusa,
    rendszáma.
    Az adatkezelés célja: szerviz időpont egyeztetés, egyéb szerviz tevékenység elvégzése, számlázás, kapcsolattartás a
    szolgáltatáshoz kapcsolódóan.
    Az adatkezelés jogalapja: szerződés teljesítéséhez szükséges adatkezelés (adatvédelmi rendelet 6. cikk (1) b.), továbbá jogi
    kötelezettség teljesítése (adatvédelmi rendelet 6. cikk (1) c.)
    2/b. – Marketing tevékenység
    Az ügyfelek nevét, e-mail címét, telefonszámát és lakcímét, az Érintett hozzájárulása alapján (adatvédelmi rendelet
  2. cikk (1) a.) felhasználhatjuk marketing célú megkeresésekhez, ajánlatok küldéséhez.

Az adatkezelés (tárolás) időtartama:
A szerviz szolgáltatáshoz kapcsolódó dokumentumokat papír alapon és elektronikusan az ügyviteli rendszerben 8+1 évig
tároljuk. Az ügyfelek adatait marketing célokra kizárólag a hozzájárulás visszavonásáig használjuk fel. A garanciális ügyekhez,
illetve a szerződés utóéletéhez kapcsolódó kapcsolattartást nem tekintjük marketing jellegű megkeresésnek, az ehhez
kapcsolódó adatkezelési időtartam 8+1 év.

3
Az adatkezelés során történik-e profilalkotás? igen / nem
Az adatkezelés során történik-e automatikus döntéshozatal? igen / nem
A kezelt személyes adatok forrása: Az adatokat az ügyfél adja meg személyesen az ügyintézés során, vagy az időpont
egyeztetés során online, telefonon, vagy személyesen, illetve korábban megadott vagy a gépjárműhöz tartozhatnak korábbi
adatok, előzmények, melyek összefüggenek az ügyfél adataival.
Adattovábbítás: igen/nem

Adatfeldolgozók (az adatkezelési műveletekhez kapcsolódó technikai feladatokat végzők)
– Wexel Hungary Kft- a Wexel ügyviteli rendszer karbantartója és szoftverfejlesztője
– 5000 Szolnok Jubileum tér 5.
– Google LLC – Honlap látogatói
analitika/levelezés USA – Mountain View,
California 94043
– OTP Bank Nyrt. – Számlavezető pénzintézet
Budapest, Nádor u.16.
– Acounto Magyarország kft- Könyvelő iroda
7630 Pécs Koksz utca 13.

Címzettek (az adatkezelési műveletekhez kapcsolódó ideiglenes feladatokat végzők)
– Dr. Nesz Judit ügyvédi iroda – Jogi szolgáltatás
7621 Pécs Apáca u.11.
Harmadik (EU-n kívüli) országba történő továbbítás
– az adatok nem kerülnek továbbításra EU-n kívüli országba

Közös adatkezelés történik: igen / nem

Az adatokhoz való hozzáférés és az adatbiztonsági intézkedések:
A számlázás zárt rendszerben történik. Iktatási rendszer és az iratok védelme megoldott: Zárható irattárban tárolt papír alapú
dokumentációk. Az elektronikus adatok zárt, jogosultságkezeléssel ellátott belső hálózaton és ügyviteli rendszerben kerülnek
tárolásra.
Egyéb intézkedések: tűzfal védelem, rendszeres biztonsági mentések.

Az Érintett jogai:
– Tájékoztatáshoz való jog: az Érintett jogosult már az adatkezelés megkezdése előtt tájékozódni a személyes adatok
kezelésének módjáról.
– Helyesbítéshez való jog: az Érintett jogosult személyes adatainak helyesbítésének kérésére, ha az adatkezelőnél tárolt
személyes adatok nem felelnek meg a valóságnak és ezt bizonyítani tudja.
– Hozzáféréshez való jog: az Érintett jogosult kikérni az adatkezelőtől az a róla tárolt személyes adatokat.
– Törléshez, elfeledtetéshez való jog: az Érintett jogosult kérni az adatainak végleges törlését, kivéve, ha az adatkezelés
szerződés teljesítése, jogi kötelezettség teljesítése vagy közhatalmi jogosítvány alapján történik.
– Hozzájárulás visszavonása: amennyiben az adatkezelés hozzájárulás alapján történik, az Érintett bármikor visszavonhatja
a korábban megadott hozzájárulását. A visszavonási kérelem elfogadása jelentheti az adatok törlését is, de amennyiben

4

más jogalap is támogatja az adatkezelést, az adatkezelés csak az adott adatkezelési cél vonatkozásában szűnik meg.
– Tiltakozáshoz való jog: amennyiben a jogalap jogos érdek vagy közhatalmi jogosítvány alapján történik, az érintett
tiltakozhat személyes adatának kezelése ellen, azonban a tiltakozás nem jelenti adatainak azonnali hatályú törlését.

Korlátozáshoz való jog: amennyiben az Érintett nem tartja jogosultnak az adatkezelőt személyes adatai kezelésére, az esetben
kérheti az adatkezelési folyamatok felfüggesztését a kivizsgálás időtartama alatt.
– Adathordozhatósághoz való jog: az Érintett jogosult kikérni digitális, táblázatos formában a róla tárolt személyes adatokat.
– Automatikus döntéshozatal felülvizsgálatához való jog: az Érintett jogosult minden olyan adatkezelési folyamat manuális
felülvizsgálatát kérni, ahol az adatkezelő az Érintetettre joghatással járó automata döntéshozatalt alkalmazott.
– Panaszt nyújthat be az adatvédelmi hatósághoz, illetve jogorvoslatért fordulhat a Nemzeti Adatvédelmi és
Információszabadság Hatósághoz (1125 Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 22/c., 1530 Budapest, Pf.: 5.,
ugyfelszolgalat@naih.hu, +36 (1) 391-1400, www.naih.hu)

ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ

Vagyonvédelemhez kapcsolódó személyes adatok kezeléséről

A szabályzat hatályos 2023.01.19-től.

A D&T-Car Servicez Kft. a személyes adatok kezelését a vonatkozó jogszabályok, így elsősorban az információs önrendelkezési
jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.), valamint az Európai Parlament és a tanács (EU)
természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad
áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről szóló 2016/679. számú rendelete (általános
adatvédelmi rendelet) tiszteletben tartása mellett végzi.
Az általános adatvédelmi rendelet előírásainak eleget téve, ezúton tájékoztatjuk az Ön személyes adatainak kezeléséről:

  1. Az adatkezelő
    Az adatkezelő neve: D&T-Car Service Kft.
    Az adatkezelő címe: 7623 Pécs Megyeri út 4.
    Az adatkezelő elérhetőségei: E-mail: info@dtcarservice.hu
    Telefon: +36 30 121 3507
    Honlap: http://dtcarservice.hu

Adatvédelmi felelős neve: Dobi László

  1. Az adatkezelés részletei
    A kezelt adatok köre, az adatkezelés célja és jogalapja:
    Vagyonvédelemhez, biztonsági kamera-rendszer működtetéséhez kapcsolódó általános adatkezelés Ügyfelek, látogatók és
    munkavállalók adatai: a biztonsági kamerák felvételei, amelyen szerepelhet az Érintettek arca, mely alapján beazonosíthatók (a
    videofelvételből nyerhető információ is személyes adat)

5

Az adatkezelés célja: az elhelyezett kamerák elsősorban vagyonvédelmi és üzleti titok védelmi szerepet töltenek be. Ezen kívül
célja az emberi élet, testi épség, személyi szabadság védelme, nagyértékű készpénzforgalom, készleten tartott nagyértékű
tárgyak és pénzügyi – biztosítási tevékenység védelme, valamint a veszélyes anyagok őrzése, illetve az esetleges
szabálysértési vagy büntetőjogi magatartás kivizsgálása esetén felhasználhatók a felvételek.
Az adatkezelés jogalapja: jogos érdek (adatvédelmi rendelet 6. cikk (1) c.) – Az adatkezelő jogos gazdasági érdeke, hogy a
bérelt épületet, illetve az abban lévő ingóságokat, vagyonelemeket megóvja. Ennek érdekében működteti a biztonsági
kamera rendszert.
Összesen 6 db kamera biztosítja az ügyféltér, a szerviz, a parkoló és a D&T-Car Service teljes területét, kivéve a szociális
helyiségeket.
A kamerarendszer működtetése során figyelembe vett jogszabályok:
– Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII.törvény (Infotv.)
– A személy-és vagyonvédelmi, valamint a magánnyomozói tevékenység szabályairól szóló 2005. évi CXXXIII.
törvény (Szvtv.) – 31. § (1), (3) c, d
Az adatkezelés (tárolás) időtartama:
A biztonsági kamerák felvételei egy hétig kerülnek tárolásra, majd automatikusan megsemmisítésre kerülnek.
Az adatkezelés során történik-e profilalkotás? igen / nem
Az adatkezelés során történik-e automatikus döntéshozatal? igen / nem
A kezelt személyes adatok forrása: A személyes adatok vagyonvédelmi megfigyelés – automatikusan rögzített folyamatos
felvételek – során keletkeznek.
Adattovábbítás: igen/nem
Címzettek (az adatkezelési műveletekhez kapcsolódó ideiglenes feladatokat végzők)
– Dr. Nesz Judit ügyvédi iroda – Jogi szolgáltatás
7621 Pécs Apáca u.11.
Harmadik (EU-n kívüli) országba történő továbbítás
– az adatok nem kerülnek továbbításra EU-n kívüli országba
Közös adatkezelés történik: igen / nem

Az Érintett jogai:
– Tájékoztatáshoz való jog: az Érintett jogosult már az adatkezelés megkezdése előtt tájékozódni a személyes adatok
kezelésének módjáról.
– Helyesbítéshez való jog: az Érintett jogosult személyes adatainak helyesbítésének kérésére, ha az
adatkezelőnél tárolt személyes adatok nem felelnek meg a valóságnak és ezt bizonyítani tudja.
– Hozzáféréshez való jog: az Érintett jogosult kikérni az adatkezelőtől az a róla tárolt személyes adatokat.
– Törléshez, elfeledtetéshez való jog: az Érintett jogosult kérni az adatainak végleges törlését, kivéve, ha az adatkezelés
szerződés teljesítése, jogi kötelezettség teljesítése vagy közhatalmi jogosítvány alapján történik.
– Hozzájárulás visszavonása: amennyiben az adatkezelés hozzájárulás alapján történik, az Érintett bármikor visszavonhatja
a korábban megadott hozzájárulását. A visszavonási kérelem elfogadása jelentheti az adatok törlését is, de amennyiben
más jogalap is támogatja az adatkezelést, az adatkezelés csak az adott adatkezelési cél vonatkozásában szűnik meg.
– Tiltakozáshoz való jog: amennyiben a jogalap jogos érdek vagy közhatalmi jogosítvány alapján történik, az érintett
tiltakozhat személyes adatának kezelése ellen, azonban a tiltakozás nem jelenti adatainak azonnali hatályú törlését.
– Korlátozáshoz való jog: amennyiben az Érintett nem tartja jogosultnak az adatkezelőt személyes adatai kezelésére, az
esetben kérheti az adatkezelési folyamatok felfüggesztését a kivizsgálás időtartama alatt.
– Adathordozhatósághoz való jog: az Érintett jogosult kikérni digitális, táblázatos formában a róla tárolt személyes adatokat.
-Automatikus döntéshozatal felülvizsgálatához való jog: az Érintett jogosult minden olyan adatkezelési folyamat manuális
felülvizsgálatát kérni, ahol az adatkezelő az Érintetettre joghatással járó automata döntéshozatalt alkalmazott.

6

– Panaszt nyújthat be az adatvédelmi hatósághoz, illetve jogorvoslatért fordulhat a Nemzeti Adatvédelmi és
Információszabadság Hatósághoz (1125 Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 22/c., 1530 Budapest, Pf.: 5.,
ugyfelszolgalat@naih.hu, +36 (1) 391-1400, www.naih.hu)